Sunday, November 18, 2012

18th november - Izzfiraz turn three years old...

Alhamdulillah, today is my luvly son Muhamad Izzfiraz birthday..3 tahun sudey..Rasanye sekejap je dia membesar dan the best thing, dia membesar depan saya...dari first saya deliverkan dia smpi la dia pndi pangil saya 'mama' then merangkak,memapah dan berjalan....rasa mcm nak menangis pun ada sebab he is everything for me...

Suddenly teringat ms dia dalam my tummy,saya becakap dengan dia,dia faham setiap yg terjadi ke atas saya..saya sakit,saya gembira,saya nangis smua dia lalui dengan saya,he is my truly boy..The best thing, dia sepatutnye lahir 4th Dec 2009 ikot due la, tp xsbr sgt nak keluar so dia keluarla 18th Nov 2009, 7.44pm bersamaan hari rabu...Love this moment mcm mane doctor suruh push keluarkan dia...lastly terpksa doktor lelaki tu push my tummy...Sakitnye yang amat, tp hilang sakit bile tgk dia yg cute tu..mama will love u until the end of my life...xoxo



                                                         budak malu2 potong  kek..hahahhaa


I wish, semoga izzfiraz menjadi anak yang soleh, dengar cakap mama, hormat orang tua, jage mama..n berjaya dunia dan akhirat..muaxxx







No comments:

Post a Comment