Friday, May 20, 2011

Penangan Nora Elena..

  Sebut pasal NORA ELENA..sgt teruja okeh!! cita ni diadaptasi dari novel Kasih Yang Suci karya Meen Zulaikha..Before ni aku memg la jenis macam haram la nak pegang novel ni,tp bile cita Nora Elena ni start je kat TV3, hari2 hati aku melonjak2 nak tgok cita nie..

oh Seth Tan 

  Pada aku la,kak meen punya jalan cita novel ni sangat menarik,lagi2 bile pelakon yg membwa watak hero dia iaitu Aaron aziz (Ahmad Seth Tan)..tersangat hensem, gentleman n macho...lgla hati aku berbunga2 nak tgok cita nie..Tp heroin (lakonan siti saleha) dia aku slow ckt la..maybe baru lg dalam bidang ni,so dia nmpak agak kaku sktla...Tp thumbs up utk siti saleha yang menjayakan cita Nora Elena nie..



Nora Elena...

     Credit kepada Encik Adam Dan Hawa yang sanggup mencari novel Kasih Yang Suci (walupn bukan utk aku) tp at least i bole bace jugak la...thnks a lot jgk 2 my friend Meera Al Yahya yang bagi aku bace novel ni dulu..x sabar nak bace dr bab ke bab...

   So, malam ni kenala jadi burung hantu sebab nak habiskan novel ni..mm mujur my mum dtg dari jb,so hak penjagaan anak secara automatiknya diserahkan kpda beliau..thnks mum...love u..muahhhh


 

No comments:

Post a Comment