Tuesday, April 5, 2011

.: ABP 2010 :.

        2, 3 ari ni kecoh pasal ABP 2010 tp aku x tgok pon..malas nak layan tv,dr aku tgok tv baik aku layan soduku aku yg sememangnye best..haha..Tp aku dgr la jgak sape yg menang sebab Mr zanisya bukak tv kuat yg amat..smpai tensi2 aku dibuatnya..berikut adalah senarai pemenang...(pinjam dr incik berita harian jap)

1) Penyanyi Duo/Kumpulan Popular - 6ixth Sense
2) Pelakon TV Wanita Popular - Fasha Sandha
3) Penyampai Radio Lelaki Popular - Faizal Ismail
4) Artis Komedi Wanita Popular - Noorkhiriah
5) Penyanyi Nasyid Popular - Rabbani
6) Pengacara TV Lelaki Popular - Aznil Hj Nawawi
7) Artis Baru Lelaki Popular - Shahir
8) Penyampai Radio Wanita Popular - Fara Fauzana
9) Pelakon TV Lelaki Popular - Remy Ishak
10)Pengacara TV Wanita Popular - Fara Fauzana
11)Artis Komedi Lelaki Popular - Zizan
12)Penyanyi Lelaki Popular - Faizal Tahir
13)Pelakon Filem Wanita Popular - Lisa Surihani
14)Artis Baru Wanita Popular - Ana Raffali
15)Pelakon Filem Lelaki Popular - Shaheizy Sam
16)Penyanyi Wanita Popular - Yuna
Anugerah Sepanjang Hayat - Dato' Rosnani Jamil
Anugerah Artis Mobile - 6ixth Sense


          Tp aku minat gile tgok Fasha Sandha punya dress up, sangat cantik minah nie..walupun aku kureng minat ngan die tp aku x nafikan la yang die nie cantik..putih,body cantik..bak kata org jawa..PERFECTO la dia nie, tp sygla ada benda yang dia buat kurang menarik perhatian aku..



Fasha : ei aku menang la,xsangkanye...

      Last sekali mak iti (hakak punya feveret) buat show..tp xtgok jugak..dapat dengar pon jdla..msti gempaq kan bila dia keluar..hakak suka...i LOIKE..luv u mak iti..


oh Datuk Siti...i LOIKE...

      Tapi paling aku suka kenyataan Shaheizy Sam " Terima kasih kepada Datuk Siti kerana mengundurkan diri dalam ABPBH 2010 " hahaha..mesti hartis2 kat lua 2 suka Mak iti tarik diri kan..tp xpela mak iti, Simplisity mak iti kan da top, ape ada hal ngan semua ni kan...Ape yang penting, mak iti tetap di hati..uish,soduku aku, lupa pulak..:p





        

       

No comments:

Post a Comment