Wednesday, April 6, 2011

Travel

    Mmm tgh mengntuk gile nie,x tau la nak uat ape..so  melawat la blog aku ni dr bersawang..Lunch td aku g uma membe aku, dia nak packing barang nak g over d sea..huhu...dalam hati " bilala turn aku pulak kan"...hati memberontak nak ikot,nak ikot..tp apakan daya fulus kurang lebat, so nak xnak letak bwh katil dulu la nmpaknye angan2 aku 2..tp aku da penah naik flight tau ( ngan muka belagak)..hehehe..jgn jeles..dalam seumur hidup aku, aku sekarang bru sweet 26, 2 la sekali aku naik flight..kesiankan kat akak nie..2 pon g langkawi..hahahaa...Thnks 2 Mr Zanisya kerana bwk Mrs Zanisya n MR sweetheart g langkawi ye..


Thnks to Firefly kerana memberi layanan yg terbaik untuk kami.


 Cable car yang membuka rahsia Mr Zanisya..hahahaha


Mengambil tenaga sebelum nak ngurat stewardess nanti..:p

 

Aksi-aksi mr sweetheart a.k.a mr sentap...

        Pastu pg, 1 of my boss baru balik dr oversea gak, lg la aku rasa nak pergi travel..huhu...kalo aku kaya, mmm xyahla nak naik Mas, Firefly or yg awan dania berlakon, ape ntah namanye lupa pulak..bak kata membe aku kalo aku kaya, kaya tahap maulana (nama maulana jgk yg femes kan) aku g je travel pakai jet peribadi..dgn siap pilot + stewardess, mmm memang gempaq la kan..petik je jari, da sampai Monte Carlo..


 Petik jari lagi, da sampai Budapest...


      Ha kan da sampai Krabi, cepat sungguh abang pilot ni bwk jet aku..



            Abang Pilot : Tempat Mana lagi Mem Besar nak pergi ye?

            Mem besar : Mm..i da penat nak g jalan da, nampaknye last ni kita g la.....


            Abang pilot : Alhamdulillah, Mem besar da taubat ye..

           Mem Besar : " Hampeh punya pilot, nasib baik ko hensem..nak mrh pun xjadi.." dlm hatila

        Hahaha...berangan x sudah pulak ptg2 mcm ni...xpela,aku pon kira g oversea gak ari2 sebab kat depan umah aku 2 mcm Jakarta aku tgok..so xyahla nak g travel bagai..(saja nak sedapkan hati ni)..Tp watevapon, cepat atau lambat, aku nak g jugak...ah,xkira la..

 p/s : meera al yahya : aku nak handbeg,aku nak sunglass, jeans, kapal terbang, abng pilot yg hensem dr armsterdam...Semoga pergi dan balik dalam keadaan yg selamat, bolela beli coll****** nanti..:p













4 comments:

  1. ceh...kaya maulana ko ye...nnt dh ade jet,bole bt bisness anto kwn2 blk kg ye..hehe...

    p/s: jgn risau, sebijik amsterdam aku bwk blk utk...aku doakan impian ko jd kenyataan beb...

    ReplyDelete
  2. amsterdam xpe,jgn bwk balik bapok sudah..aku xnak..

    ReplyDelete