Sunday, April 3, 2011

Ahad yg best...

             Waaa.....rindu..rindu..rindu gila la kat blog nie..terasa lama pulak x update,huhuhuu..pdhal bru semalam x update..tp rs mcm 10 hari pulak x update..hahahaa....Pagi ni aku terbgun lambat pulak,tp memg sengaja pon nak bgun lambat..cuti-cuti malaysia kan..memg terbaek dari ladang la bantai tidokan..best gile...Malam td termimpi pulak nasi lemak,huh..pepagi ni best gak layan nasi lemak,so aku g la ketok uma orang sebelah tnya resepi nasi lemak..hahahaa...aku ingt susah sgt uat nasi lemak ni,rupenya senang yang amat..kalo aku tau,tiap2 hari aku buat nasi lemak...(bapak belagak gile kan)...ce tgok nasi lemak yg aku buat nie...
 

                                           
                                 Bestkan nasi lemak aku nie...tp ni gambaq pinjam je dr incik google.(jgn marah)

          Nasi lemak aku lebih kurang je mcm gambar kt atas nie, nak tunjuk amek gambar bateri slr aku kong pulak (belagak lg) so pinjam jela gambo incik google...nt 2nd time aku buat,aku tunjuk kat korang ye..

         Beb, bukak youtube..search lagu amy search, sedap gile lagu-lagu die..lagi-lagi konsert Double Trouble,fuhhh...layan....ha,sebut psl amy search teringat lak mlm td aku tgok AF..mati-mati la ingat Ahmad Dhani yg jd pengetua (siot je Aznil) rupe-rupenya Abg Amy Search yg jadi pengetua..Best2,ni yg terasa nak tgok AF9 nie..tp tgok Abg Amy jela..hahahaa...tp quite interestng jgk la bebudak AF9 mlm td..tp ada sorg budak 2 memg power r suara dia..mcm omputih aku tgok..tp abg amy memg power la suara dia..i Loike...

 
Abg amy yg menten..kelas gitu...

      Hakak nak layan lagu Lagu Husin ni (HKLBR) jap ye...Selamat Mentidokan Diri ye korang2 smua...daaa....

            

     




         

No comments:

Post a Comment